Balogh István |
Dinamika az expresszív figurális kolorista festészetben, 2-3 D-s számítógépes grafika, animáció |
Borbély Károly |
A művészet fejlesztő és terápiás hatásainak, személyiségformáló értékeinek alkalmazása az iskolában |
Dr. Benyák Anikó |
hallgatói lemorzsolódás, iskolakezdési gyakorlat tanító szakon, iskolaérettség és digitális kultúraváltás, hiperaktivitás, érzelmi intelligencia |
Csenger Lajosné |
egészségfejlesztés/egészségnevelés, angol nyelvtanítás módszertana,pedagógus életpálya, portfólió |
Dőryné Dr. PhD Zábrádi Orsolya |
elméleti és alkalmazott hangtan, grammatika, helyesírás |
Fehér Ágota Judit |
érzelmi intelligencia és fejlesztésének lehetőségei, megküzdés az iskolai zaklatással az érzelmi készségek tükrében, társas és érzelmi készségek fejlesztése, szakmentorok segítő szerepe a hallgatói lemorzsolódás csökkentésében, tehetséggondozás |
Dr. Gróz Andrea |
|
Dr. Horváth Ildikó |
VR/AR oktatás - a jövő oktatása |
Kövecsesné Dr. Gősi Viktória |
környezeti és fenntarthatóságra nevelés, erdőpedagógia, integrált-inkluzív nevelés, digitális kultúra oktatásmódszertani sajátosságai, érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei, kooperatív tanulás |
Lampert Bálint |
környezeti és fenntarthatóságra nevelés, erdőpedagógia, tananyagfejlesztés 3D virtuális tanulási környezetben |
Dr. Mészáros Attila |
Soft-skills kompetencia fejlesztés, képzésfejlesztés, vezetőképzés, felnőttképzés, HR fejlesztés |
Dr. Nagy Tamás |
KKK, e-learning, oktatásmódszertan, duális képzés, tantervfejlesztés, pedagógiai értékelés |
Dr. Nyéki Lajos |
oktatási adatbányászat, informatika oktatásmódszertan, tantervelmélet |
Sütő Csaba András |
modern és posztmododern költészet, költészetelmélet, kortárs magyar nyelvű költészet |
Dr. Szunyogh László |
Az éremművészet műfaji és kifejezési lehetőségeinek tágítása a kortárs éremművészetben |
Várszeginé Dr. Gáncs Erzsébet |
|
Dr. Vásárhelyi Zsuzsanna |
Nincs |